top of page
חיפוש

איך הפכתי תכנים אקדמיים מורכבים לכלי גיוס אפקטיבי, בעזרת אסטרטגיית AI ממוקדת


כל מנהל שיווק במוסד אקדמי יודע: תכני הלימוד הם מצוינים, אבל לעיתים “יבשים” מדי.כשמנסים להשתמש בהם לצורכי גיוס – חסר בהם את אותו וואו, את הניצוץ שגורם למועמד לעצור ולהגיד: “זה בשבילי.”

בפרויקט שניהלתי באחד המוסדות האקדמיים המובילים, יצרתי שיטת פרומפטים אסטרטגית שעשתה בדיוק את זה.באמצעות שימוש מושכל בכלים גנרטיביים של AI, “תרגמתי” את התכנים הטכניים לשפה שיווקית, אנושית ומעוררת עניין.

התוצאה? חיסכון ניכר בזמן עבודה, שפה תקשורתית ואחידה בכל הדפים, ותוכן שהפך מכלי אינפורמטיבי לכלי גיוס חכם ואפקטיבי.

גם אצלכם הצוות נאבק בתכני ידע מורכבים? אם אתם רוצים לייעל תהליכי תוכן, לחסוך זמן ולהפוך ידע מקצועי לכלי גיוס, מוזמנים ליצור איתי קשר


ree

 
 
 

תגובות


bottom of page